VEINE magazin flatlay

VEINE

Op een positieve manier ouders van kinderen met een beperking inspireren en informeren. Van naam, bladformule en ontwerp tot elk kwartaal een optimistisch en eerlijk magazine.

logo VEINE
Terugkerende rubriek in VEINE: (P)APPtalk

Herkenbare visuele stijl

Elke pagina in het tijdschrift is herkenbaar als VEINE door het heldere kleurenpalet met vrolijk, activerend oranje als hoofdkleur. De stip in het logo vertaalt zich naar een terugkerende ronde vorm die het strakke design een zachte en speelse twist geeft.

Foto's: Mathilde Dusol (rolstoeltennis), Renée Ruisch (Dennis Kleijn van Quattron) en BREINGE!N.

Door paginagrote foto's, in combinatie met functioneel wit, ontstaat een fris en eigentijds beeld. 

"Ik werk met mijn hart, dan heb je vanzelf een enorme boost om dit werk te doen."

- Rosianne Kolestein, VEINE achttien

Rosianne Kolestein van Goedendagzorg

Foto: Rosianne Kolestein/Goedendagzorg

Beeld spreekt

Soms heb je maar weinig woorden nodig om informatie over te brengen. En soms volstaat beeld: een foto of een illustratie.

Watsu, Shiatsu in het water, een techniek om kinderen en (jong)volwassenen te laten ontspannen.

Foto: Ilvia Witte

speciale (jubileum)cover van VEINE magazine

Maatwerk

De twintigste editie van VEINE magazine is (eenmalig) anders dan anders. We ontwikkelden een speciale cover voor het jubileumnummer.

Ons aandeel

Naam, bladformule, ontwerp lay-out, ontwerp logo, ontwerp visuals/illustraties, beeldbewerking, vormgeving magazine.